Tên công ty: | Công Ty TNHH Fes Vietnam | Mã số thuế: | đang cập nhật | Khu vực: | Bình Dương | Quy mô: | đang cập nhật | Vốn điều lệ: | đang cập nhật | Lĩnh vực: | Thực phẩm |
Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển
Ngành nghề | Tài chính / Kế toán / Bảo hiểm » Kế toán / Kiểm toán | |||
---|---|---|---|---|
Địa điểm | Bình Dương | |||
Nội dung công việc | [Bình Dương] Receptionist Admin Officer – Temporary 8 Months | |||
Số lượng cần tuyển | 1 | |||
Hình thức làm việc | Dài hạn | |||
Mức lương | Thỏa thuận | |||
Yêu cầu công việc | Giới tính | Không YC | tuổi | Không YC |
Trình độ | Cao đẳng | Kinh nghiệm | Không YC | |
Thời gian | Ngày đăng | 06/01/2020 | Hạn nộp HS | 30/05/2022 |
- Receiving phone calls, answer and provide necessary information
- Welcome guests, F&B, book meeting room when requested.
- Receive and send couriers, deliver mails to recipients, Check numbers of bill, amount, make payment request and make expense report to each department.
- Order meal, print meal tickets and distribute meal tickets to each department daily. Check numbers of the bill, amount, make payment request and make expense reports to each department.
- Prepare and deliver all necessary equipment for employee 1 day before joining date: shoes locker, shoes, employee card, fingerprint…Order stationery for office
- Check the accuracy, kilometers…when making payment request for company car rental fee. Make report and analyze the differences of monthly expenses
- Register Tax Code for all employees, register Tax Code for dependent person, Make report and send to HR Exectutive about registered tax code.
- Synthesize and check the accuracy of all receiving documents before sending to HR Department
- Follow and check cleaners in company about cleaning. Ensure clear and clean environment, comply with regulations and no complaints from Departments
- Inform about car arrangement to driver when receiving car booking from departments, inform Security Guards about delivery after 18h when requested.
- File documents, make photocopies when requested. Support other tasks of HR Department when requested.
- Other tasks assigned by HR Executive and C&B Manager
Mức lương: thỏa thuận
Thưởng hàng tháng nếu làm tốt
BHXH, BHYT theo quy định pháp luật
Hỗ trợ ăn trưa
Làm việc trong môi trường năng động, có cơ hội thăng tiến
Được đào tạo, nâng cao kiến thức, tay nghề
Tham gia du lịch, nghỉ mát, hoạt động thiện nguyện, team building hàng năm do công ty tổ chức
- College Degree, preferably in Office Administration, Social Science and Humanities, Education, Secretary.
- Computer literacy at least level B or equivalent. Good at using Word, Excel
- English at least Level A
- Have knowledge of Administration works, have experience in the Admin, Secretary, Receptionist role
- Excellent communication and interpersonal skills
- Good at making documents, annoucement
- Adaptability, team & independent working
- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.
Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển
Copyright © Công Ty TNHH ISIRIUS VINA - Trụ sở: C08 Cao Thị Chính , phường Phú Thuận , Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
MST: 0314772007 - Nơi cấp: Sở Kế Hoạch Và Đầu Tư Thành Phố Hồ Chí Minh - Điện thoại: (028) 3636 9120 - Email: info@ijobs.vn