[Bình Dương] Receptionist Admin Officer – Temporary 8 Months

Tên công ty: Công Ty TNHH Fes Vietnam
Mã số thuế: đang cập nhật Khu vực: Bình Dương
Quy mô: đang cập nhật Vốn điều lệ: đang cập nhật
Lĩnh vực: Thực phẩm

Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển

Mô tả và yêu cầu công việc

Ngành nghề Tài chính / Kế toán / Bảo hiểm » Kế toán / Kiểm toán
Địa điểm Bình Dương
Nội dung công việc [Bình Dương] Receptionist Admin Officer – Temporary 8 Months
Số lượng cần tuyển 1
Hình thức làm việc Dài hạn
Mức lương Thỏa thuận
Yêu cầu công việc Giới tính Không YC tuổi Không YC
Trình độ Cao đẳng Kinh nghiệm Không YC
Thời gian Ngày đăng 06/01/2020 Hạn nộp HS 30/05/2022

Mô tả chi tiết công việc

- Receiving phone calls, answer and provide necessary information

- Welcome guests, F&B, book meeting room when requested.

- Receive and send couriers, deliver mails to recipients, Check numbers of bill, amount, make payment request and make expense report to each department.

- Order meal, print meal tickets and distribute meal tickets to each department daily. Check numbers of the bill, amount, make payment request and make expense reports to each department.

- Prepare and deliver all necessary equipment for employee 1 day before joining date: shoes locker, shoes, employee card, fingerprint…Order stationery for office

- Check the accuracy, kilometers…when making payment request for company car rental fee. Make report and analyze the differences of monthly expenses

- Register Tax Code for all employees, register Tax Code for dependent person, Make report and send to HR Exectutive about registered tax code.

- Synthesize and check the accuracy of all receiving documents before sending to HR Department

- Follow and check cleaners in company about cleaning. Ensure clear and clean environment, comply with regulations and no complaints from Departments

- Inform about car arrangement to driver when receiving car booking from departments, inform Security Guards about delivery after 18h when requested.

- File documents, make photocopies when requested. Support other tasks of HR Department when requested.

- Other tasks assigned by HR Executive and C&B Manager


Quyền lợi được hưởng

Mức lương: thỏa thuận

Thưởng hàng tháng nếu làm tốt

BHXH, BHYT theo quy định pháp luật

Hỗ trợ ăn trưa

Làm việc trong môi trường năng động, có cơ hội thăng tiến

Được đào tạo, nâng cao kiến thức, tay nghề

Tham gia du lịch, nghỉ mát, hoạt động thiện nguyện, team building hàng năm do công ty tổ chức


Yêu cầu công việc

- College Degree, preferably in Office Administration, Social Science and Humanities, Education, Secretary.

- Computer literacy at least level B or equivalent. Good at using Word, Excel

- English at least Level A

- Have knowledge of Administration works, have experience in the Admin, Secretary, Receptionist role

- Excellent communication and interpersonal skills

- Good at making documents, annoucement

- Adaptability, team & independent working


Yêu cầu hồ sơ

- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.


Hình thức ứng tuyển và liên hệ

Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển


Việc làm tương tự

iJOBS.vn - Mạng xã hội tuyển dụng hàng đầu

Copyright © Công Ty TNHH ISIRIUS VINA -  Trụ sở: C08 Cao Thị Chính , phường Phú Thuận , Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

MST: 0314772007  -  Nơi cấp: Sở Kế Hoạch Và Đầu Tư Thành Phố Hồ Chí Minh  -  Điện thoại: (028) 3636 9120 - Email: info@ijobs.vn