Customer Service Executive

Tên công ty: Scg Việt Nam - Công Ty TNHH Ngói Bê Tông Scg (Việt Nam)
Mã số thuế: đang cập nhật Khu vực: Hồ Chí Minh
Quy mô: đang cập nhật Vốn điều lệ: đang cập nhật
Lĩnh vực: Kinh doanh

Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển

Mô tả và yêu cầu công việc

Ngành nghề Kinh doanh / Bán hàng / Tiếp thị » Tư vấn / Chăm sóc khách hàng
Địa điểm Hồ Chí Minh - Quận 3
Nội dung công việc Customer Service Executive
Số lượng cần tuyển 1
Hình thức làm việc Dài hạn
Mức lương Thỏa thuận
Yêu cầu công việc Giới tính Không YC tuổi Không YC
Trình độ Đại học Kinh nghiệm 2 năm
Thời gian Ngày đăng 29/11/2020 Hạn nộp HS 30/05/2022

Mô tả chi tiết công việc

- Prepare, proceed, review and monitor various documents such as contracts and other documents
- Contact current and prospective customers to sell and explain products, perform account rounding and solicit new business within the market areas
- Prepare and present proposals and quotes and recommends products based on customer needs
- Assist customers and arranges payment terms in accordance with established guidelines
- Perform in a manner that will prevent errors and omissions
- Collect blacklisted accounts on agency-billed policies
- Prepare and calculate product sales, invoicing, commissions and other accounting-related functions
- Create and maintains computer files and suspense for follow-up action
- Provide advisory support and assistance to the department supervisor as needed
- Provides administrative assistance and support
- Act as a customer support liaison for delivery scheduling, complaints, order writing and repairs
- Quote pricing to customers for new and existing products
- Provide product, service or equipment, technical and engineering information to customers by answering questions and requests for schedules and pricing via written correspondence and telephone contact
- Prepare worksheets for cost accounting by analyzing blueprints, plans and related customer documents
- Proceed orders for company products by collaborating with sales team
- Prepare repair station reports, quotations, warranty explanations and answers by collecting, analyzing and summarizing sales information
- Perform other job-related duties and responsibilities as may be assigned


Quyền lợi được hưởng

Mức lương: thỏa thuận

Thưởng hàng tháng nếu làm tốt

BHXH, BHYT theo quy định pháp luật

Hỗ trợ ăn trưa

Làm việc trong môi trường năng động, có cơ hội thăng tiến

Được đào tạo, nâng cao kiến thức, tay nghề

Tham gia du lịch, nghỉ mát, hoạt động thiện nguyện, team building hàng năm do công ty tổ chức


Yêu cầu công việc

- Age: over 23 year olds with at least 2 years’ experience in customer service field
- Education: Bachelor Degree in related field
- Proactive & adaptive
- Good in coaching and teamwork
- Mature and be able to work independently
- Analytical and problem-solving skills
- Confidentiality, Responsible & Commitment
- Creativity, Deployment & Execution
- Comfortable on travelling nationwide
- Good command of written and spoken English (advantage)


Yêu cầu hồ sơ

- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.


Hình thức ứng tuyển và liên hệ

Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển


Việc làm tương tự

iJOBS.vn - Mạng xã hội tuyển dụng hàng đầu

Copyright © Công Ty TNHH ISIRIUS VINA -  Trụ sở: C08 Cao Thị Chính , phường Phú Thuận , Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

MST: 0314772007  -  Nơi cấp: Sở Kế Hoạch Và Đầu Tư Thành Phố Hồ Chí Minh  -  Điện thoại: (028) 3636 9120 - Email: info@ijobs.vn