Tên công ty: | Scg Việt Nam - Công Ty TNHH Ngói Bê Tông Scg (Việt Nam) | Mã số thuế: | đang cập nhật | Khu vực: | Hồ Chí Minh | Quy mô: | đang cập nhật | Vốn điều lệ: | đang cập nhật | Lĩnh vực: | Kinh doanh |
Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển
Ngành nghề | Kinh doanh / Bán hàng / Tiếp thị » Tư vấn / Chăm sóc khách hàng | |||
---|---|---|---|---|
Địa điểm | Hồ Chí Minh - Quận 3 | |||
Nội dung công việc | Customer Service Executive | |||
Số lượng cần tuyển | 1 | |||
Hình thức làm việc | Dài hạn | |||
Mức lương | Thỏa thuận | |||
Yêu cầu công việc | Giới tính | Không YC | tuổi | Không YC |
Trình độ | Đại học | Kinh nghiệm | 2 năm | |
Thời gian | Ngày đăng | 29/11/2020 | Hạn nộp HS | 30/05/2022 |
- Prepare, proceed, review and monitor various documents such as contracts and other documents
- Contact current and prospective customers to sell and explain products, perform account rounding and solicit new business within the market areas
- Prepare and present proposals and quotes and recommends products based on customer needs
- Assist customers and arranges payment terms in accordance with established guidelines
- Perform in a manner that will prevent errors and omissions
- Collect blacklisted accounts on agency-billed policies
- Prepare and calculate product sales, invoicing, commissions and other accounting-related functions
- Create and maintains computer files and suspense for follow-up action
- Provide advisory support and assistance to the department supervisor as needed
- Provides administrative assistance and support
- Act as a customer support liaison for delivery scheduling, complaints, order writing and repairs
- Quote pricing to customers for new and existing products
- Provide product, service or equipment, technical and engineering information to customers by answering questions and requests for schedules and pricing via written correspondence and telephone contact
- Prepare worksheets for cost accounting by analyzing blueprints, plans and related customer documents
- Proceed orders for company products by collaborating with sales team
- Prepare repair station reports, quotations, warranty explanations and answers by collecting, analyzing and summarizing sales information
- Perform other job-related duties and responsibilities as may be assigned
Mức lương: thỏa thuận
Thưởng hàng tháng nếu làm tốt
BHXH, BHYT theo quy định pháp luật
Hỗ trợ ăn trưa
Làm việc trong môi trường năng động, có cơ hội thăng tiến
Được đào tạo, nâng cao kiến thức, tay nghề
Tham gia du lịch, nghỉ mát, hoạt động thiện nguyện, team building hàng năm do công ty tổ chức
- Age: over 23 year olds with at least 2 years’ experience in customer service field
- Education: Bachelor Degree in related field
- Proactive & adaptive
- Good in coaching and teamwork
- Mature and be able to work independently
- Analytical and problem-solving skills
- Confidentiality, Responsible & Commitment
- Creativity, Deployment & Execution
- Comfortable on travelling nationwide
- Good command of written and spoken English (advantage)
- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.
Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển
Copyright © Công Ty TNHH ISIRIUS VINA - Trụ sở: C08 Cao Thị Chính , phường Phú Thuận , Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
MST: 0314772007 - Nơi cấp: Sở Kế Hoạch Và Đầu Tư Thành Phố Hồ Chí Minh - Điện thoại: (028) 3636 9120 - Email: info@ijobs.vn