Tên công ty: | Công Ty TNHH Phát Triển Phú Mỹ Hưng | Mã số thuế: | đang cập nhật | Khu vực: | Hồ Chí Minh | Quy mô: | đang cập nhật | Vốn điều lệ: | đang cập nhật | Lĩnh vực: | Kinh doanh bất động sản |
Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển
Ngành nghề | Xây dựng / bất động sản » Xây dựng | |||
---|---|---|---|---|
Địa điểm | Hồ Chí Minh | |||
Nội dung công việc | Nv Admin (Phòng Công Trình) | |||
Số lượng cần tuyển | 1 | |||
Hình thức làm việc | Dài hạn | |||
Mức lương | 10 - 12 triệu | |||
Yêu cầu công việc | Giới tính | Không YC | tuổi | Không YC |
Trình độ | Đại học | Kinh nghiệm | 1 năm | |
Thời gian | Ngày đăng | 03/06/2020 | Hạn nộp HS | 30/05/2022 |
Documents control:
Documents are included: Tender document, contract, incoming & outcoming correspondences, reports and other as required by Head of Department.
Prepare and translate the above documents as managers request
Review and ensure all the documents correct to company standard before submitting to Board of Director.
Process the online payment in the company system
Setting up the filing system to keep the hard copy of all the original documents of E&D Dept
Setting up the data storage system (google drive) to maintain the scan copies of all document
2. Assisting the E&D department in daily operation,
Participate and minute the internal meeting as well as the external meeting with contractor, local authorities (if any)
Note and remind all the deadline that VGD gives to E&D department.
3. Other tasks will be arranged by Head of Departments.
*Working from 8 AM – 5 PM (Monday to Friday + 2 Saturday mornings/month)
*Working at Vietinbank Building - Nguyen Van Linh, Long Bien district, Hanoi (to end 2020) and working onsite at Thuan Thanh district, Bac Ninh Province (daily shuttle bus)
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
At least 1 - 5 years working on Admin / Office Admin or Construction project management with Bachelor Degree in Business Administrator or related Business major
High organization and planning skills & excellent time management ability.
Excellent communication and interpersonal skills.
Candidate who can speak both good English and Chinese are preferable.
- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.
Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển
Copyright © Công Ty TNHH ISIRIUS VINA - Trụ sở: C08 Cao Thị Chính , phường Phú Thuận , Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
MST: 0314772007 - Nơi cấp: Sở Kế Hoạch Và Đầu Tư Thành Phố Hồ Chí Minh - Điện thoại: (028) 3636 9120 - Email: info@ijobs.vn