Nv Admin (Phòng Công Trình)

Tên công ty: Công Ty TNHH Phát Triển Phú Mỹ Hưng
Mã số thuế: đang cập nhật Khu vực: Hồ Chí Minh
Quy mô: đang cập nhật Vốn điều lệ: đang cập nhật
Lĩnh vực: Kinh doanh bất động sản

Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển

Mô tả và yêu cầu công việc

Ngành nghề Xây dựng / bất động sản » Xây dựng
Địa điểm Hồ Chí Minh
Nội dung công việc Nv Admin (Phòng Công Trình)
Số lượng cần tuyển 1
Hình thức làm việc Dài hạn
Mức lương 10 - 12 triệu
Yêu cầu công việc Giới tính Không YC tuổi Không YC
Trình độ Đại học Kinh nghiệm 1 năm
Thời gian Ngày đăng 03/06/2020 Hạn nộp HS 30/05/2022

Mô tả chi tiết công việc

Documents control:

Documents are included: Tender document, contract, incoming & outcoming correspondences, reports and other as required by Head of Department.

Prepare and translate the above documents as managers request

Review and ensure all the documents correct to company standard before submitting to Board of Director.

Process the online payment in the company system

Setting up the filing system to keep the hard copy of all the original documents of E&D Dept

Setting up the data storage system (google drive) to maintain the scan copies of all document

2. Assisting the E&D department in daily operation,

Participate and minute the internal meeting as well as the external meeting with contractor, local authorities (if any)

Note and remind all the deadline that VGD gives to E&D department.

3. Other tasks will be arranged by Head of Departments.

*Working from 8 AM – 5 PM (Monday to Friday + 2 Saturday mornings/month)

*Working at Vietinbank Building - Nguyen Van Linh, Long Bien district, Hanoi (to end 2020) and working onsite at Thuan Thanh district, Bac Ninh Province (daily shuttle bus)


Quyền lợi được hưởng

Chế độ bảo hiểm

Phụ cấp

Chế độ thưởng

Chăm sóc sức khỏe

Đào tạo

Tăng lương

Nghỉ phép năm


Yêu cầu công việc

At least 1 - 5 years working on Admin / Office Admin or Construction project management with Bachelor Degree in Business Administrator or related Business major 

High organization and planning skills & excellent time management ability.

Excellent communication and interpersonal skills.

Candidate who can speak both good English and Chinese are preferable.


Yêu cầu hồ sơ

- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.


Hình thức ứng tuyển và liên hệ

Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển


Việc làm tương tự

iJOBS.vn - Mạng xã hội tuyển dụng hàng đầu

Copyright © Công Ty TNHH ISIRIUS VINA -  Trụ sở: C08 Cao Thị Chính , phường Phú Thuận , Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

MST: 0314772007  -  Nơi cấp: Sở Kế Hoạch Và Đầu Tư Thành Phố Hồ Chí Minh  -  Điện thoại: (028) 3636 9120 - Email: info@ijobs.vn