Tên công ty: | Công Ty Cổ Phần Relia Việt Nam | Mã số thuế: | đang cập nhật | Khu vực: | Hà Nội | Quy mô: | đang cập nhật | Vốn điều lệ: | đang cập nhật | Lĩnh vực: | Kinh doanh |
Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển
Ngành nghề | Hành chính / nhân sự / văn phòng » Nhân sự | |||
---|---|---|---|---|
Địa điểm | Hồ Chí Minh - Quận Tân Bình | |||
Nội dung công việc | Hr & Administrative Officer | |||
Số lượng cần tuyển | 1 | |||
Hình thức làm việc | Dài hạn | |||
Mức lương | 8 - 10 triệu | |||
Yêu cầu công việc | Giới tính | Nữ | tuổi | 22 - 30 tuổi |
Trình độ | Cao đẳng | Kinh nghiệm | Không YC | |
Thời gian | Ngày đăng | 30/11/2020 | Hạn nộp HS | 31/12/2020 |
- Answer phone calls, provide information to callers or connect callers to appropriate people
- Greet and provide general support to visitors
- Handle the daily correspondence
- Compose and type regular correspondence, like invitations and informative material
- Manage and provide the offices supplies: water, stationery, beverage & miscellaneous things …..
- Make travel arrangements and reservations for BODs/Staff/Visitors
- Develop and maintain a filing system
- Monthly collect all the expenses of the Branch, allocate & prepare the payment memo
- Make & submit the expenses report on deadline
- Develop, implement and improve office policies and procedures
- Manage & control the company’s assets & equipment
- Organize the company’s events, parties ….
- Manage company’s site/page to update monthly high performance staffs
- Deal with Visa/Work permit issues
- Organize the company’s events & parties such as X-mas, Year-end/ New year party, company anniversaries, ceremonies, birthdays for staffs, company trips, team building
- Manage Company’s Facebook page
- Deal with arising affairs
- Others tasks as assigned.
*** Working time: 8h30 - 17h30, Monday - Friday (off Saturday, Sunday)
- Salary 8Mil - 10Mil
- Annual salary increase
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance in accordance with the law
- Health care (PVI) insurance package.
- International, fair and transparency working environment.
- The 13th month salary regime
- Annual company trip
- Annual leave 18 days
- Fresher or proven at least 1 year work experience.
- In-depth understanding of office management and daily operations
- Hands on experience with MS Office, Email, Internet ….
- Working knowledge of office equipment like printers and fax machines
- Standard verbal and written communication skills in English and Vietnamese
- Strong organizational and time-management skills
- College/University degree; additional qualification as a personal assistant or administrative management will be a plus.
- Working under high pressure, independently and in team
- Dynamic, flexible, hard-working, careful, patient and responsible for assigned tasks
- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.
Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển
Copyright © Công Ty TNHH SIRIUS GROUP - Trụ sở: 254A Nguyễn Văn Đậu, Phường 11, Quận Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
MST: 0314772007 - Nơi cấp: Sở Kế Hoạch Và Đầu Tư Thành Phố Hồ Chí Minh - Điện thoại: (028) 3636 9120 - Hotline: 0812 002 712 Email: info@ijobs.vn