Tên công ty: | Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ Mb Ageas | Mã số thuế: | đang cập nhật | Khu vực: | Hà Nội | Quy mô: | đang cập nhật | Vốn điều lệ: | đang cập nhật | Lĩnh vực: | Kinh doanh |
Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển
Ngành nghề | Tài chính / Kế toán / Bảo hiểm » Ngân hàng | |||
---|---|---|---|---|
Địa điểm | Hà Nội | |||
Nội dung công việc | Sale Development Senior Officer, Bancassurance | |||
Số lượng cần tuyển | 1 | |||
Hình thức làm việc | Dài hạn | |||
Mức lương | Thỏa thuận | |||
Yêu cầu công việc | Giới tính | Không YC | tuổi | Không YC |
Trình độ | Kinh nghiệm | 5 năm | ||
Thời gian | Ngày đăng | 30/11/2020 | Hạn nộp HS | 31/12/2020 |
Assist the Manager Sales Development in preparing the planning and overall strategic growth and development plan of Bancassurance and Direct, leading and contributing to initiatives to streamline sales processes, grow customer segments and sales channels. Conduct the analysis and monitoring of Bancassurance' financial and performance indicators, market trends.
1. Planning and implementation
Assist in creating the Multi Year Roadmap and Yearly Cross-Channel Strategic Plan, based on proper analysis of internal challenges and best practices, market developments and trends and establish close engagement and communication on the execution of the strategy with key stakeholders.
Contribute to the annual budget process in accordance to the strategic direction and drive, draft strategic papers for endorsement by the Head of Sales Development
2. The tasks in the job function assigned include, but are not limited to the duties and responsibilities as follows:
Monitor key sales performance indicators on a monthly basis, validate, investigate inconsistencies and instigate actions to address issues
Take responsibility for developing, analyzing and enhancing different processes/tools under guidance of the Head of Sales development within the agreed timeline, cost, prioritization and specification.
Analyze, oversee and monitor key operational and customer service indicators (for Contact Centre, Policy Management, Claims handling, etc.), founded in agreed service level agreements.
Assist in organising regular meetings with the different stakeholders, prepare notes of meetings and related action items
Work on obtaining a full view with regard to product demands in the organization and -via the Marketing department- product trends in the market; translate this into Multi Year and Yearly Product portfolio plans; together with product management.
3. Management and team development, personal development
Strive for continuous improvement and personal growth; pro-actively seek for feedback from Management that could enhance the work.
Work closely with the Training Department to discuss the Training needs of both Bank and Insurance sales/referral staff (incl. Contact Center Agents).
Mức lương: thỏa thuận
Thưởng hàng tháng nếu làm tốt
BHXH, BHYT theo quy định pháp luật
Hỗ trợ ăn trưa
Làm việc trong môi trường năng động, có cơ hội thăng tiến
Được đào tạo, nâng cao kiến thức, tay nghề
Tham gia du lịch, nghỉ mát, hoạt động thiện nguyện, team building hàng năm do công ty tổ chức
+ At least 4 Years of working experience in an analyst or consultancy role, preferably in a commercial environment
+ Knowledge of Insurance and Investment products
+ Major Competences
Problem solving
Strong with numbers
Accuracy
Persistent
Good Verbal and Written communication
Work under pressure
Communication
- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.
Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển
Copyright © Công Ty TNHH SIRIUS GROUP - Trụ sở: 254A Nguyễn Văn Đậu, Phường 11, Quận Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
MST: 0314772007 - Nơi cấp: Sở Kế Hoạch Và Đầu Tư Thành Phố Hồ Chí Minh - Điện thoại: (028) 3636 9120 - Hotline: 0812 002 712 Email: info@ijobs.vn