Tên công ty: | Công Ty TNHH V.f.r | Mã số thuế: | đang cập nhật | Khu vực: | Bình Dương | Quy mô: | 1000-4999 | Vốn điều lệ: | đang cập nhật | Lĩnh vực: | Nội ngoại thất |
Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển
Ngành nghề | Kinh doanh / Bán hàng / Tiếp thị » Tư vấn / Chăm sóc khách hàng | |||
---|---|---|---|---|
Địa điểm | Bình Dương - Thị xã Thuận An | |||
Nội dung công việc | Senior Customer Service | |||
Số lượng cần tuyển | 1 | |||
Hình thức làm việc | Dài hạn | |||
Mức lương | Thỏa thuận | |||
Yêu cầu công việc | Giới tính | Không YC | tuổi | 27 - 35 tuổi |
Trình độ | Cao đẳng | Kinh nghiệm | 2 năm | |
Thời gian | Ngày đăng | 16/06/2020 | Hạn nộp HS | 30/05/2022 |
* Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
- Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
* Well understanding staff’s job requirement for back up:
- Receive new sample request making PO from customer.
- Send the sample shipping list to Planning for shipment
- Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Mức lương: thỏa thuận
Thưởng hàng tháng nếu làm tốt
BHXH, BHYT theo quy định pháp luật
Hỗ trợ ăn trưa
Làm việc trong môi trường năng động, có cơ hội thăng tiến
Được đào tạo, nâng cao kiến thức, tay nghề
Tham gia du lịch, nghỉ mát, hoạt động thiện nguyện, team building hàng năm do công ty tổ chức
- Graduate level qualifications
- Excellent communication skills both verbal and written English
- Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
- At least one year experience in working and interfacing with ERP system
- Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
- Customer Service experience not essential, but useful
- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.
Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển
Copyright © Công Ty TNHH ISIRIUS VINA - Trụ sở: C08 Cao Thị Chính , phường Phú Thuận , Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
MST: 0314772007 - Nơi cấp: Sở Kế Hoạch Và Đầu Tư Thành Phố Hồ Chí Minh - Điện thoại: (028) 3636 9120 - Email: info@ijobs.vn