Hcm - Customer Experience Executive

Tên công ty: Công Ty Cổ Phần Maison Retail Management International
Mã số thuế: đang cập nhật Khu vực: Hồ Chí Minh
Quy mô: 1000-4999 Vốn điều lệ: đang cập nhật
Lĩnh vực: Thời trang

Đăng nhập tài khoản Người tìm việc để xem thông tin liên hệ / ứng tuyển. Hoặc Đăng ký nếu chưa có tài khoản

Mô tả và yêu cầu công việc

Ngành nghề Kinh doanh / Bán hàng / Tiếp thị » Tư vấn / Chăm sóc khách hàng
Địa điểm Hồ Chí Minh - Quận 1
Nội dung công việc Hcm - Customer Experience Executive
Số lượng cần tuyển 1
Hình thức làm việc Dài hạn
Mức lương Thỏa thuận
Yêu cầu công việc Giới tính Không YC tuổi 28 - 40 tuổi
Trình độ Trên đại học Kinh nghiệm 2 năm
Thời gian Ngày đăng 30/11/2020 Hạn nộp HS 31/12/2020

Mô tả chi tiết công việc

* Objective

- As the Customer Experience Executive, you will work alongside the CX manager conducting cross team projects that will impact the most positively the experience of Maison JSC customers at each step of their journey in a durable way. The CX will bring together task teams and deliver on prioritized initiatives that will add most value in a customer’s lifetime

* Results measurement

Results for this position are measured

- In increase in customer lifetime value and therefore revenue growth

- In improvement of the NPS scores, both offline and online as well as in improvement of customers feedback

- In improvement in bottom-line revenue generated by a reduction of loss revenues

* Responsibilities

- Analyze customer pain points / needs among several cohorts and touch points to identify the most impactful initiatives to improve CLV

- Benchmark leading actors in customer experience & understand the market to propose the best implementation of CLV initiatives for Maison JSC customers

- Create & manage CX project roadmap, and drive the initiatives to implement your vision

- Coordinate task teams around CX initiatives from initiation to successful implementation

- Modelize and implement programs that will improve organic acquisition and retention while fitting in the customers’ journey (loyalty, referral)

- Operate autonomously; drive programs end to end including business goals, technical solution (with the support of relevant teams) and all customer and seller-facing aspects


Quyền lợi được hưởng

Mức lương: thỏa thuận

Thưởng hàng tháng nếu làm tốt

BHXH, BHYT theo quy định pháp luật

Hỗ trợ ăn trưa

Làm việc trong môi trường năng động, có cơ hội thăng tiến

Được đào tạo, nâng cao kiến thức, tay nghề

Tham gia du lịch, nghỉ mát, hoạt động thiện nguyện, team building hàng năm do công ty tổ chức


Yêu cầu công việc

- Preferred master’s degree in business / economics / finance / marketing

- Minimum 2 years of solid B2C and/or strategy background

- Excellent project management skills, including demonstrated ability to think end-to-end, manage long-term projects and manage multiple projects simultaneously

- Exceptional data management skills, SQL is a plus

- Strong negotiation skills / ability to convince and influence teams

- Strong ability to investigate problems at hand, dive deep to the root cause of a problem, find systematic gaps, support it with analytical data and finally address the issue

- Result oriented, strong commitment to deliver expected outputs

- Ability to learn and highly adaptive


Yêu cầu hồ sơ

- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.


Hình thức ứng tuyển và liên hệ

Đăng nhập tài khoản Người tìm việc để xem thông tin liên hệ / ứng tuyển. Hoặc Đăng ký nếu chưa có tài khoản

Việc làm tương tự

Công Ty TNHH Hunufa

Trợ Lý Kinh Doanh

Công Ty TNHH Hunufa

02/12/2020   Hồ Chí Minh

iJOBS.vn - Mạng xã hội tuyển dụng hàng đầu

Copyright © Công Ty TNHH SIRIUS GROUP -  Trụ sở: 254A Nguyễn Văn Đậu, Phường 11, Quận Bình Thạnh, Hồ Chí Minh

MST: 0314772007  -  Nơi cấp: Sở Kế Hoạch Và Đầu Tư Thành Phố Hồ Chí Minh  -  Điện thoại: (028) 3636 9120 - Hotline: 0812 002 712 Email: info@ijobs.vn