Tên công ty: | Pops Worldwide | Mã số thuế: | đang cập nhật | Khu vực: | Hồ Chí Minh | Quy mô: | 100-500 | Vốn điều lệ: | đang cập nhật | Lĩnh vực: | Digital entertainment |
Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển
Ngành nghề | Kinh doanh / Bán hàng / Tiếp thị » Bán hàng | |||
---|---|---|---|---|
Địa điểm | Hồ Chí Minh - Quận 3 | |||
Nội dung công việc | Customer Service Lead | |||
Số lượng cần tuyển | 1 | |||
Hình thức làm việc | Dài hạn | |||
Mức lương | Thỏa thuận | |||
Yêu cầu công việc | Giới tính | Không YC | tuổi | Không YC |
Trình độ | Đại học | Kinh nghiệm | 5 năm | |
Thời gian | Ngày đăng | 26/06/2020 | Hạn nộp HS | 30/05/2022 |
Be responsible for setting up customer service standard workflows, policies standards, and performance metrics
Collaborate with relevant departments to understand and handle customer-related issues to improve customer service and manage escalations appropriately
Managing daily operations by ensuring standard procedures are implemented and providing coaching to the team on areas of improvement and development.
Identify and drive necessary changes for the improvement of operating and organizational efficiency of the customer services team.
Generate, monitor, and communicate daily, weekly, and monthly reporting of contact center, performance as per identified KPI to stakeholders
Mức lương: thỏa thuận
Thưởng hàng tháng nếu làm tốt
BHXH, BHYT theo quy định pháp luật
Hỗ trợ ăn trưa
Làm việc trong môi trường năng động, có cơ hội thăng tiến
Được đào tạo, nâng cao kiến thức, tay nghề
Tham gia du lịch, nghỉ mát, hoạt động thiện nguyện, team building hàng năm do công ty tổ chức
At least 5-year experience in Customer Service and at least 1-year experience as Team Lead
Highly knowledgeable of customer service SOPs, databases, and tools
Strong customer service soft skills (complaint handling, problem solving, negotiation and escalations
Ability to work independently and deliver high quality solutions in a timely manner.
A problem solver with a strong awareness of risk and ability to see around the corners.
Ability to learn and adapt quickly in a dynamic work environment
Excellent verbal and written communication skills both in Vietnamese and English
Ability to think strategically and lead teams in achieving set goals
Advanced troubleshooting and multi-tasking skills
- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.
Tin tuyển dụng này đã hết hạn, không thể nộp hồ sơ ứng tuyển
Copyright © Công Ty TNHH ISIRIUS VINA - Trụ sở: 99 Nguyễn Thị Thập, Khu đô thị Him Lam, phường Tân Hưng, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
MST: 0314772007 - Nơi cấp: Sở Kế Hoạch Và Đầu Tư Thành Phố Hồ Chí Minh - Điện thoại: (028) 3636 9120 - Email: info@ijobs.vn